Vad ska man göra av denna dag?

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har jag, men känner att jag måste börja lägga mig i tid nu om jag ska kunna komma till skolan på tisdag. Kommer ALDRIG orka en hel dag om jag går och lägger mig sent nu dom sista nätterna på lovet. Usch, känns hemskt att säga så. Lovet har gått otroligt snabbt, för snabbt! Man hinner inte njuta av ledigheten, nu är vi tillbaka igen. Till verkligheten! Känns så sjukt jobbigt med alla prov och läxor. Vill spy på allt. Snart inser jag väl att det kanske är ganska skönt att börja igen, kommer ju in i rutinerna rätt bra då!

Nej jag vill fan ha sommarlov! Tänk er en mysig kväll med vänner runt en eld.... Bara hänger runt vid stranden. Nej, tillbaka till verkligheten Wendy! (eheheh fast jag drar ju om dryga 2 månader! Sug på den ni!)


Cypern 2009?, outft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0