Skrattattacker

Heeeeeeeelt sjukt hur mycket vi skrattade igår! Allt började med att vi pratade hur alla skrattade och när man tänker efter så blir det sjukt kul! Det märktes att jag hade varit inne en längre tid, jag lovar på allt att jag inte har garvat så mycket på länge! Men vi hade det jätte trevligt! Det blev kött inlindad med bacon och klyftpotatis! Gott!

Vi körde kuddkrig, tittade på Kommissarie späck och solsidan! Jag drog hem ungefär vid 2? Kommer inte riktigt ihåg, var väääldigt typ radiostryd när jag skulle gå. Hade kram i magen för att skratt. Haha, tack för kvällen underbara vänner!




TVÅ bilder, TVÅÅÅ. Hur fan lyckas man? Jag glömmer alltid att kameran är med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0