Sjuk?

Nej inte nu!!! Det är helg, jag får panik om jag är sjuk på helger!!! bajs,bajs,bajs!! Ska till skolan imorgon, så är det bara! Sådärja, nu fick jag ut lite ångest! Tack!

Ehm.. dagen! Den har varit förjävla seg, inte vanligt seg utan SJUKT SEG. Längesen det var så segt.. Vi kom till skolan, fick titta på en film. Andra världskriget, den var hemsk oså men TRE TIMMAR!? Jag dog. Sjukt jobbigt att sitta på ett bord, kramp i rumpa och rygg.. Sen har vi typ inte haft värda lektioner heller, eller inte för mig. För ''riktiga'' lektionen vi hade idag var SO och den somnade jag typ på.. Jag har ont i kroppen, känns som om jag har feber.. Men har bara 37?! En halvgrad kanske? Suck inte nu.


titta vilken fin bild corny gjorde till mig idag! Älskar dig sötnos, mer än du anar! Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0