Never easy this way

Hej kära blogg! Vad har jag gjort denna fina dag? Jo degat vid fina rullar.. Bland annat Trubbel i paradiset och Get over it! Dock så kunde jag inte se på Lillebror på tjuvjakt.. Dom hade stängt, men han ska kika förbi senare! Håll tummarna för den tittade jag alltid på när jag var mindre, alltså varje gång jag var sjuk! Tradition hehe!

Sitter här med en rulle toapapper.. Näsan barar rinner.. Tro mig, ni vill inte vara sjuka!!


jag vet att mina ögonbryn ser enorma ut, men har ingen ork att göra något åt detta problem just nu.
Detta får duga.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tycker inte att ögonbrynen ser så stora ut, bättre än för små. :)

2011-01-28 @ 18:01:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Vendela

haha, snäll du är! :)

2011-01-28 @ 18:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0