Mäktig kväll!!

Tjena, nu känner jag att jag kan blogga lite. Satt vid datorn imorse vid halv fyra.. Kände att jag var tvungen att sova men nu är jag taggad för att beskriva min kväll igår!

Jag kom till Cornelia vid halv fem, tror jag att klockan var! Vi fixade det sista sen kom alla vid 6! Fick drink och sen satte vi oss och fick förrätt! Gott! Sen rullade middagen på och mätt som fan var man.. Efter maten satt alla och snackade i väntan på Matilda och Felix!

När dom kom så fick dom lite fika, vi dansade runt, tog massa bilder! Sen blev det tipsrunda! Frågor om oss! Så jävla klockrena! En var såhär: Vem får lättast sex? Matilda L? Julia? Vad förväntar man sig då? Jo sex. Men sen skulle man bevisa detta och då skulle dom slå på en tärning. HAHA, så jävla bra!

Efter leken spårade det lite och vi hoppade runt! Hattarna på!! Dansaaaar järnet! Sen var klockan kvart i tolv vi fixa glas och dricka sen drog vi ut! Massa bilder tog vi! Skålade för fullt! Kan säga att mina händer har aldrig varit så kalla förut?!?! Helt sjukt.. Men det var så värt de!! Helt underbart att den snöade precis vid tolv också! Så glad över att nyår spenderades med dom bästa! Massa kärlek till er alla!!!





























klockren!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0