Kvällspulka på ingång!!!!

Tjena blüggen! Förkåt höll jag på att skriva men menade förlåt såklart! Förlåt för att jag har dissat bloggen! hehe! Som ni redan vet så har jag fotat mig sjölv i en automat som var helt konstig... ehehe! Blev helt misslyckad på bilden. Lol! Efter det så tog jag och Cornelia en fika. Endast loka för mig!!!!!!! Corny tog en semla. Här ska det köttas! Juste vi planerade lite om hur kvällen skulle se ut, vi kom inte på så mycket och då var mitt förslag att träna. Men det ville inte hon... Känns lite köttigt att JAG sa så!?

Men nu har vi kommit på vad vi ska göra. Rubriken kanske avslöjar allt? Men japp vi ska iaf ut och köra en sväng nu såhär på kvällen när det är SVART ute!? Det är tänkt att Ida ska med men hon svarade inte på smset så vad ska vi utgå ifrån? Vi vill ju ut nuuuuu uu u!!

FAN VAD JAG HATAR ATTT DET INTE GÅR ATT LADDA ÖVER BILDER FRÅN MOBILEN!!! VILL JU VISA ER BILDER SIST VI VAR OCH ÅKTE PULKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0