Id burn up in your atmosphere

Godmorgon kan man säga.. Idag är jag hemma! Kände mig inte så pigg imorse. Haha, visst det gör jag ändå inte men kände mig konstig i halsen sen så har jag typ ihålighosta.. Jobbigt! Men imorgon är jag i farten igen, lovar! Vaknade elva och sedan dess har jag tittat på film, just nu ser jag typ ingenting.. Hela min bild är suddig.. Men det brukar bli så när jag tittar på tv för länge, kanske dags för brillor? haha! Det brukar gå bort ganska snabbt men inte nu.. hm!

Hur mår ni? Är ni helt friska? Hoppas på de! Hörs snart om min uppsats!


klockrent att den här bilden kommer upp på google om man söker på mitt namn..... hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0