I wanna burn tonight

Hemma nu, det blir en snabbis tror jag! Ska äta lite sen ska jag, Mattan, Eric och Fellan ses! Har ingen aning om vart men det ordnar sig säkert. Matchen var förresten väldigt bra, dom vann! Otippat, neee! Juste, har velat köra spinning på träningshus1 och jag har typ alltid haft träning när dom har det... Lite drygt, det är spinning imorgon, vet inte om det är på min träningstid med om det är de, känns det dumt att dissa sin egen träning för lite spinning i en timme? Jag tycker ändå att jag har varit på alla träningar riktigt ofta så varför inte  bara ta den chansen imorgon då? hm... Men det är ju fotrfarande inte säkert att det är på min träning men ändå! Vi får se helt enkelt!



nyår ägde! EEEIO CAPTAIN JACK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0