Himlen är oskyldigt blå

Tjena sisådär mitt i natten för andra gången! Hur står det till? Här är allt bara bra!! Kom precis hem från en kväll med soffis i kista som ni redan vet.. Men vi har haft det jävligt roligt. Man kan inget annat än att garva med bruden, herre.. Skratten bjussar ju på lite magmuskler också! Hur nice?

Till filmen nu då. Jag har verkligen svårt till att gråta för filmer. Men denna kunde jag inte motstå att få fram några floder.. När det är barn som får se med egna ögon när föräldrar misshandlar varandra gör inget annat än ONT i hjärtat att se. Att barn ens ska få behöva uppleva den förjävla situationen. Helt sjukt! Barn betyder ju allt!

Iaf en film som rekomenderas för människor som gillar att gråta, helt klart. Var lite rosig om kinderna när man kom ut. Men inte så förvånande att man sedan börjar asgarva eftersom man är med soffan. hehe, you make me smile babbbeee! Nu väntar sängen, vi hörs imorgon!!







JAG TOG REKORDET! EIIOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0