Friends, lovers or nothing!

Godmorgon! Jag mår bättre idag än igår! Sjukt bra, men jätte pigg är jag inte.. Får se om det blir något ikväll eller om jag bara ska vara hemma ikväll igen.. Nu har förresten mamma blivit sjuk också. Hon ligger med 38 graders feber.. Jävla influensa, men måste faktist säga att det är bättre det är feber än magsjuka. Pepper, peppar!! Tycker inte ni också de?

Gud vad fint väder det är ute!! Kanske ska ta en promenad? Känns som jag har legat i soffan och degat dom senaste dagarna. Men tackar fan för de, kunde lika gärna ligga med körtelfeber om jag hade tränat... hehe!


Kommentarer
Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken

Kedjor, berlocker, kors, fjädrar, hjärtan, pistoler, ugglor ... med mera.

Nystartad smyckesblogg!



Kika gärna in hos mig :]

- http://smyckenbyanna.blogg.se



Kram ♥

2011-01-29 @ 14:00:46
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0