Facebooth<3333333

Sitter hemma hos soffan just nu! Faster bor ju precis vid henne typ så varför inte kika förbi liksom? Det var jätte trevligt hos henne, god mat var det också! Trevlig kille hon har träffat! Grattis till dig!!!! Jag och Soffan har precis fått veta att det är fekkke hos min granne! Haha nice! Just nu väntar vi bara på att mina föräldrar ska åka därifrån så vi kommer hem! Hon ska stanna över natten också! Myyys!

Imorgon blir en lång dag! Vi ska upp tidigt för att hinna dra till cengan för att köpa en bh och fixa naglarna innan tolv. Sen vid tolv blir det möte med klubben tills typ klockan tre... Sen ska jag hem och träffa Corny! HA DET BRA!! Haha juset jag och soffan garvar ihjäl oss varje gång vi kör facebooth! HAHA så jävla ful man kan bli....Blir nästan lite rädd. 




snygga brudar (speciellt Sofia www.soffan.webblogg.se)

 



Kommentarer
Postat av: Sofia

Tackar för att du tycker jag e snyggggg ;)

2011-01-09 @ 20:21:14
URL: http://soffan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0