Dålig uppdatering

MEN! Jag har haft hur galen dag som helst! Bra start på helgen! Ni ska få varenda lite detalj!! Skolan var som vanligt rolig och så. Efter skolan så tog jag och corny bussen hem, vi lämnade våra väskor hemma och gick till bussen igen. Vi tog tåget klockan hm.. Kommer inte riktigt ihåg.. Men iaf så satte vi oss på tåget! Då chillade vi bara, snacka lite! När vi är på centralen så ska vi gå till tunnelbanorna för att komma till (glömde bort vad det heter.. men nära globen?) När vi var framme så gick vi till salongen där dom gör piercingar. Hon skulle ju bara kolla hur läget var med lilla naveln. Jag hade förväntat mig att hon skulle gå in på ett rum lägga sig ned och typ låta dom rota i hennes navel. Men icke sa nicke, det tog 3 min. Hon tog bara på sig en handske och kollade lite. Sen var det klart!!

Efter det gick vi till Mc donalds! Vi köpte mat, garvade lite lätt. Sen när vi ställer oss i kön för att köpa ''efterrätt'' så börjar vi plötsligt asgarva, ni vet när man VERKLIGEN INTE kan sluta? Det var typ en i kön framför mig och när jag skulle beställa så kändes det som att jag: Hej, hehehehe jag skulle hehehe vilja ha en heeheheh milkshake tack! heheheheheh! heheheehhe! A men typ så! Sen såklart så ställer hon min milkshake på en bricka. Jag tar med mig min bricka och har min lilla milkshake där. Corny börjar ASgarva för att det ser så roligt ut.. När hon börjar, börjar jag också.. hehe!

Hon hade köpt en äppelpaj! Så sa hon det precis innan jag frågade vilken smak hon hade tagit. Då dog vi igen! hahaha, asså folk måste tro att vi är dumma i huvudet typ.. Sen garvade vi lite av allt. Vi gick till tunnelbanorna för att åka till centralen, och på tunnelbanan dör vi igen! Vet egentligen inte varför, men det bara blev så. När vi väl va i centralen så stod jag och drack min älskade milkshake och helt inne i min egen värld. Sen hör corny attt det börjar ringa på min mobil. Så hon tar tag i min arm och ba: DET RINGER! Jag får typ värsta skuttet och lägger ner min älskade milkshake på marken. Svarar och asgarvar..... Sen stod hon och smsade så skrämmer jag typ henne och hon börjar slå mig i huvudet och skriker: TAPPA HJÄRNCELLER, TAPPA HJÄRNCELLER!!!!! AHAHAAHHA asså då dör jag gånger 10. På riktigt dör. Folk tittar på oss.. Vi garvar ännu mera... Och så håller det på tills vi är i bålsta.

Det var tio min kvar tills busen skulle gå. Vi var tvunga att köpa lite saker tills kvällen så vi kutar ner, in i butiken och jag skulle ta choklad och marshmallows. Jag hittade ingen stor choklad så tog tre små. Springer till corny och kollar om det var ok. Då hade jag tagit fel det skulle vara en HEL choklad, stor! Aha.. kutar till marshmallowsen tar en påse, det var fel! Vi springer runt där på ica som idioter. Ställer oss i kön, får inte fram pengarna vi panikar. Tittar på klockan och den var inte så mycket. EFter ett tag ser vi bussen stå där och vi får genast panik. Corny ger mig påsen med varorna i och jag på något sätt lyckas att ha påsen upp och ner. Så vi tappar kaffegrädden(?) innan tunneln. Sen tappar jag chokladen som jag märker att jag tappar precis vid bussen.

På bussen så märker vi att vi saknar grädden... Corny panikar och säger: VI KAN INTE GÖRA NÅGON GLASS OM VI INTE SPRINGER TILLBAKA OCH HÄMTAR DEN!!!! Så då gick hon fram till chaffisen och frågade om han kunde vänta på henne för att hon tappade en sak. AHAH alltså jag ligger längst bak i bussen och typ hyperventilerar av garv. Och det första hon säger var att hon hade sträckt sig i benet! HHAHAHAH dör mer! Hela dagen har varit så jävla klockren, exakt ALLT! Har garvat som aldrig förr..

Sen när jag kom hem fick vi gäster. Matilda och Eric kom! Jag och corny gjorde (GJORDE, alltså SJÄLVA) glass och marshmallows med smält choklad över som fika! Det var underbart gott! Vi har spelat buzz och kört hockey spel hela kvällen! Nej fyfan det känns som om jag bara skriver och skriver mitt på denna underbara vinternatt.. Nu måste jag sova! Vi hörs imorgon! Simma lugnt!!






ser gott ut va???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0