Corny bloggar

Hejsan alla glada människor som läser Vendelas underbara blogg!! Nu så har jag fått den stora äran att skriva här (igen), min natt har spenderats här i Vendelas fina hus och idag så får vi se vad som händer, vi ska i alla fall ner och fota Vendela för att hon ska skaffa ett ID-kort. Men nu så sitter hon och fixar sin frilla och jag ska snart springa hem och fixa mig (vi bor dryga 150 meter ifrån varandra, hur underbart?!!). Men snart är man tillbaka i skolan också, känns inte alls bra, men vad ska man göra? Bara tuta och köra och det är bara en termin kvar!! Men nu finns det inget mer att skriva för stunden, men inom snar framtid kommer vi höras igen!
 

"Det är inte ett problem fören du själv tycker att det är det!"

Massor av pussar & Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0