Bcjf

Tjaaa! Dagen idag har varit otroligt bra!! Vaknade med ett bra humör, vilket är skitbra! Vi hade bara NO och SO innan vi skulle besöka Bcjf. Vi fick sluta lektionen halv 12 så det var skönt! Brudarna drog ner och käkade lunch i cengan och för att sedan samlas på skolan klockan ett. Vi fick en snabb genomgång om skolan i aulan. Sedan gick vi i grupper och tittade på två program. Jag tittade på SP samhällsprogramet och ES estetisk ööö typ aminition?!!? Frågan är hur fan hamnade jag där!? På estetiska programmet? Hallå, något har gått snett. Nej men jag skulle kolla på HT hotell- turism programmet men det var så att INGEN skulle titta där. Så det skulle vara mobbat att dra dit då. Så jag gick till estetisk men inriktning bild som dom bara har där. Det verkade sjukt tråkigt. hehehe!

Men däremot så verkade SP så jävla bra, var typ döö glad när jag gick därifrån! Elever från trean gav oss information om hur programmet fungerar. Bara positiv kritik fick skolan av eleverna och det känns skitbra! Så förmodligen SP nudå, haha HT verkar tråkigt nu.. hehe. Öppet hus nästa vecka så!


fiiinis<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0