Årets första träning!!!!!

Tjenamitttbeennnaaa!! Pulkan idag var super niiice! Men kallt var det när man vurpade.. hehe! Vid fyra så åkte jag hem packade lite saker sen ner till årets första träning! Såklart så gör man illa sig.... hahah, jag har bara skydd på mig när jag kör.. Båda handlederna och för ryggen.. Typ hej kom och hjälp mig.. Just nu är jag hos sofia och stannar över natten. Vi chillar lite, eller iaf jag. Hon är sjuksyster just nu.. Vi ska kväva min leverfläck!!!!!

haha, okej det där lät verkligen skit äckligt. Men det är såhär att jag har en utåtstående leverfläck som jag mer än gärna vill få bort UTAN någon kirurgisk ingrepp... hehe så hon håller på att kväva den med tråd just nu.. Så när jag vaknar imorgon så MÅSTE den vara borta. Vi ger dig ett namn underbara leverfläck. Gå och DÖ Märta. Såja! Nu ska jag kila iväg till soffffan! Tjaråå!


så sjukt gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0