All of the lights

Godmorgon. Min fråga till er nu är om ni verkligen förstod det jag skrev inatt? Jag var sjukt trött men kände för att skriva av mig allt och om jag inte hade gjort det inatt så hade jag inte orkat idag! Så det var väl lika bra de! Idag skulle jag egentligen åka skridskor med Cornelia och ida! Men det blir inte så för att jag känner mig lite trött och vill vara pigg tills vi ska till Sollentuna för att träna i tre timmar! Väärsta hallen har dom där, så då kan man ju inte vara trött! Vi ska åka runt tre kanske? Träningen börjar fyra och håller på tills sju! Så det ska bli kul!

Vid ett åker jag till Sofia för att hennes pappa ska köra dit! Sedan min hämta! Men vi hörs snart!


tycker att det blev lyckat, men kulorna levde sitt eget liv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0