Vilken härlig dag!!!

Jag måste bara börja med att säga guuuuuuuuud vilken otroligt härlig dag det har varit. Romme, med andra ord Sälen. Det var verkligen asbra! Vi hade grymt kul, massa skratt i backen, en stor glidning hann vi med också. En fet tumme upp för Romme. Mitt favvo ställe, helt klart!

Nu vid åtta så börjar Melodifestivalen, taggggaaa! Ska kika med Cornelia, så vi hörs senare! Ja, ni ska få bilder innan..


en taggad corny


det var över 4000 besökare denna dag, wooow


vi började med en STOR miss. Skulle precis åka ner i backen, skidan åker av och saken där den sitter fast i.. Då börjar man undra, är pjäxorna förstora?!


Linus väntade länge på att skidan skulle bli fixad


samma med denna filur


ni måste digga min rånarluva! Och dissa min jacka som gör att jag ser ut som ett fetto


glad efter att lyckats ta sig ner för en svart backe!!!!


blev ett cp

Nu har jag inte tid för detta längre, melodi har börjat och var är CORNY!?!?!?!??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0