Stop running from love

Hejåhå! Hemma nu, otroligt vilket bra humör jag är på idag också! Trodde att det skulle bli helt segt.. Men jag mår hur bra som helst! Ikväll är det träning också!!! Har inte tränat på en vecka, men nu är jag frisk och kan kötta, okej kanske inte köttaaaaaa. Kanske ska ta det liiite lugnt nu så jag kommer igång bra! Hur mår ni?

Hoppas jag sprider glädje med mitt humör! heheheh! Juste, vi hade matredovisning idag på hemkunskapen! Jag och Wille gjorde gulaschsoppa. Den blev riktigt god och det tyckte våran lärare också. Så vi får se hur det går med det senare. Nu ska jag jobba lite SO. Vi hörs senare! Puss


bara jag som lyckas med detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0