Mitt livs flummigaste träning är nu avklarad..

..eller? Vilken jävla spårad träning, helt sjukt! Jag hade så sjukt mycket energi med samtidigt så var jag övertrött och det slutar med..... springa runt och låtsas som om man är 8 igen. Eh, vadå? Det kan vara ganska nyttigt ibland. Eller iaf för mig hehe! Jag har inte gjort något vettigt denna träning, men skrattat det kan ni ge er på att jag har. Lätttt! Tove körde mig hem, vi åkte runt lite här i Bålsta för att snacka lite brud-snack påvägen hem. Det var trevligt!!

Imorgon har vi utedag med skolan. Jag ska vara i kvarnkojan och chillar runt ba! Chilla runt med Fellan och Corny, kan det bli bättre. Noooope! Nu måste jag hoppa in i duschen, sängen kallar som tusan. Det har varit en sjukt bra dag idag! Bra humör!! Love life,,,,,,, pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0