HELG

Hehe hej bloggen! Jag har varit med Corny efter skolan och hon gillar inte när jag sitter vid datorn, blir så osocial tydligen ;);););) Men hon har rätt! Så vi spelade bords-hockey och jag måste göra er besvikna.. Hon vann, men hon fuskade, helt klart! Dagen har varit bra, skönt! Det är fredag idag och jag är lycklig!! Imorgon är blir det upp tidigt för att åka skidor! Klockan åtta går bilen härifrån och destinationen är Romme. Det kommer bli hur kul som helst!

Hoppas att eran dag har varit super, ikväll ska jag bara vara hemma och fixa lite saker tills imorgon. Middagen består av tacos, kan inte bli bättre. Ska bli skönt att vara hemma faktist..... Men det hade ju varit trevligt att träffa massor av vänner, men men. Vi hörs senare! Massa pussar!


fiiina vänner jag har!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0