Well you lied like the first day of April?

Tjabbatjabba

Hur mår ni? Jag mår prima! Lite trött bara men inget mer! Skolan idag har varit bra! Men hatar fortfarande våra hela 100 min i musik..... Men det gick snabbt, vi sjöng någon underbar fin låt.. hehe! Kom hem vid fyra! Och nu sitter jag här. Har redan planerat för helgen! På fredag ska jag träffa Fanny! Det var hundra år sedan. På lördag kanske det blir tjejkväll! Hoppas på de, isf blir det hemma hos Evelina! Hoppas, hoppas.. Det var ett tag sen nu! Om det inte blir tjejkväll så blir det antagligen att hänga med maddis! Det var också ett tag sen..

She had the eyes of an angel,
Innocent look at the time we were strangers,
Sign a cliché,
How I met through a mutual friend,
But shit that's how the story begin,

Then I surround us,
We were like a cool couple,
People know about us,
But never know one of us,
Try to keep a secret,

But our ugly way started to show,
Eventually the public I would see us,
I was like baby,
Don't it sound crazy,

Me staying with you and you foul behavior,
At the same time you where so high,
Made us from sweetheart to evil,
Like you riding' with Satan,
Fuck is it you doing,

I'm loosing my cool,
Now I'm almost like you,
What the hell happened to me,
Should have came to my senses,

The day I gave you second chance,
That's when hell began,
It never ends just scared me,

I checked out of......?

Vilken låt?


Man ska visa hur man är, bäst så!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0