Våra sms alltså..

Jag måste bara säga att jag älskar våra konversationer, Anna! Ibland är det fullkomligt för mycket smilisar och överdrivet många hjärtan. Men nu senaste tiden är vi torra. Och jag bara ÄLSKAR de! Så jävla nice. Skulle vilja att alla var torra mot varandra, det skulle vara mycket enklare, det sparar tid eftersom man inte behöver fixa en fin gubbe. Utan bara att skriva ordet, eller meningen eller vad fan ni skriver. Skulle vara så simpelt.

Vendela: hej.
Anna:hej.
Vendela:vgd?
Anna:inget.
Vendela:K
Anna:sj?
Vendela:inget
Anna:K
Vendela:ska sova
Anna:K
Vendela:godnatt
Anna:jaja
Vendela:K

Visst låter det underbart? Men ni förstår väl hur jag menar? FATTA vad snabba alla kommer vara på att svara. Sätter mitt huvud på att alla svarar inom 50 sek. (om man har mobilen på sig dåååeåe) HEHEHE


I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0