Två timmars plugg, insane

YES! Klar med plugg för idag. Har verkligen ansträngt mig idag vare sig mitt huvud höll på att ramla ner i bordet.. Men det gick super! Cred till mig. När mamma kom hem åkte vi diretk till hemma butiken vid centrum och köpte en plattång. Det var väldigt behövligt måste jag säga. Har klarat mig utan plattång hela sommaren, men när skolan börjar klarar jag inte en dag. Weirdo. Den heter iaf BaByliss. Verkar skitbra, wet and dry. Kan platta håret när det är fuktigt. Vet inte om jag ska tro på de..? Mitt hår lär ju brinna upp. Det vore hemskt!

Nu vid åtta börjar idol. Kommer sitta lika fastklistrat som igår. Haha, var det bara jag som garva åt killen som var japansk? Han ville bli som Usher! HAHA, lycka till! Kunde inte ens uttala engelska rätt..... hihi! Vi hörs efter idol! Puss


Är fortfarande lika taggad på ett annat land.
funtar på om jag ska ta sista minuten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0