Tabben alltså!

Godmorgon! Hur mår ni? Själv mår jag bra, är bara väldigt seg. Men sov bra inatt. Inga tjejor bredvid mig som snarkar.. Haha, nerå. Det var underbart att ha dom här. Men det var också skönt att sova själv i sin egen säng. Bara stänga dörren och sooooova! Det var helt underbart! Och igår då.. Jag fixade mig på 20 min, med sminkning kläder och hår. Det var helt obeskrivligt stressigt. För jag skulle hinna med bussen som gick 20 i åtta. Men såklart så går den hel. Stress i onödan..

Sen så kommer bussen jag går på, Anna kliver av. Och på något sätt så hade Anna förklarat till mig att vi skulle vara hos mig, men det hade inte jag fått in. Så jag åker runt hela hagviken och sen ner till centrum. Anna kirrar skjutts av mami, dom kommer ner till centrum.. Frågar mig ''vad fan ska vi göra här egentligen? Vet inte... Eh, då drar vi hem! '' Yes så värd var den bussresan för mig själv.. haha! Men ändå ganska komiskt!! HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0