Respektlöst!

En tjej som går i samma skola som mig har det tufft just nu! Hennes morbror har gått bort. Han hade tagit livet av sig.. Vilket är jätte sorgligt! Hon hade lagt upp en bild på bilddagboken och skrivit en text under bilden. Och i texten så står det att han hade skjutit sig själv två gånger i pannan. Och då får hon en kommentar: Hur lyckades han skjuta sig 2 gånger i pannan? dog han inte på första skottet? Då blev jag så jävla förbannad! Att folk inte kan ha någon respekt, att bara sitta och klaga på allt som rör sig. Sitta och trycka ner en för en väldigt nära har dött! Låter inte de helt sjukt?

Den där kommentaren var dock anonym. Och det är ett tecken på dåligt självförtroende, man ska stå för vad man skriver. Men det kunde inte du/ni/den/det eller vad fan det kan vara. Det låter som om ''n''i skiter fullständigt i detta, men ändå så slänger ''ni'' in en kommentar bara för att. Åh, jag hatar sånt här. Trycka ner någon för att det är kul, inte vet jag vad du tycker som skrev det här. Men du måste gjort de för någon anledning? Nej, lägger inte ner mer tid på idioter..

Så typiskt svenskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0