operation färga Sofias hår!

Sofia som skriver nu, Vendela försöker slinga mitt hår. Får se lite hur det går... Jag kan berätta för alla som vill veta att jag är hur SNYGG som helst just nu, kan inte bli så mycket bättre. Slingmössan sitter som den ska, den gör sitt!

Vi har varit ute på mycket hemliga uppdrag idag och nu färgar vi håret som sagt samtidigt som vi dunkar musik. Högtalarna gör också sitt. Snart bär det av till Vendela för att käka, fixa lite och sedan är det hallen som gäller och världens bästa lag! Vi läääääntar!

Peace out på er! /Sofia (och en mycket fokuserad Vendela!)
Gå in på noonelikeus.webblogg.se om ni vill se hur jag ser ut just nu....


här är Vendela i somras hemma hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0