Möte i två timmar..

Jarråå nu är jag hemma efter årsmötet som varade i två timmar. Ganska jobbigt om man heter Vendela och har svårt att sitta still.. Men jag och maggan skicka några sms till varandra fast vi satt bredvid varandra. Tiden gick fortare då, mötet var väl inte sisådär jätte viktigt för just mig.. Hade kunnat stanna hemma och pluggat. Eftersom vi har läxförhör imorgon. Så det är bäst jag sätter fart med de nu.. Och med detta säger jag godnatt, sov sött era puddingar!!


lika som bär? nja faktist inte. Mitt ansikte är som en boll. Lika runt, mammas är mer.. Okej jag orkar inte jämnföra detaljer. Men så lika är vi faktist inte...! Även om vissa andra tycker de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0