Med dig klarar jag allt.

Yes, det gör jag! Emilie är min solstråle. Men dock så träffas inte vi så mycket nu när hon har bytt skola.. Men då tänkte jag ''Pff.. Vi kommer ju kunna träffas! På träningarna, men naj så blev det inte. Den filuren har minsann slutat på gymnastik....... SURT!'' Men hon är fortfarande min solstråle! Vi kan träffas på helger! Och det är jag tacksam för. Utan den snyggingen så är inte jag trygg, handen på hjärtat. Bruttan betyder mer än vad hon tror!


Med dig klarar jag allllllllt


Kommentarer
Postat av: Björnens solstråle

ÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIG

ÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIG

ÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIG

ÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIG

ÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIG

ÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIG

ÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIG

ÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIG

DU OCH JAG FÖREVIGT FATTAR DU.

2010-09-02 @ 21:25:57
Postat av: Björnen.......

ÄSLKAR DIG OCKSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JA DU OCH JAG MOT VÄRLDEN!!!!

2010-09-02 @ 21:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0