Make something up

Tjoho!

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag. Har stått ut med 100 minuters musik.. Försår inte hur..? Det är grymt tråkigt. Okej nu ska ni få veta alla hat-ämnen! MATTE: Suger, förstår ingenting och helt värdelöst att lära sig räkna på olika sätt. Skulle inte direkt räkna på ett annat sätt när jag ska köpa något.. HELT meningslöst! TRÄSLÖJD: ÅH fy bläääää vad tråkigt! Hata,hata,hata.. MUSIK: Ovärt i 100 min.. Jag lär mig inget på så lång tid, det är för länge. Räcker i en halvtimme. Men 100 min. Det är överskattat!

Japp hat-ämnen.. Vad ska man säga? Håller ni inte med?! Alla andra ämnena är helt ok. Har eran dag varit bra? Nu ska jag plugga asssssset av mig, känns som att det va ett bra tag sen. Så nu ska jag sätta fart! Vi hörs om någon timme pusssss


glädje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0