LÖRDAG

Godmorgon!

NEJ! Jag är sjuk....................... FAN! Okej, jag har inte feber.. Men jag är riktigt förkyld.. Nej,nejnej,nej,nej.. Kunde inte andas inatt. Min näsa var helt täppt och halsen var tjock.. Ikväll är det tjejkväll med brudarna! Och JA, jag ska gå! Inge tvivlan. Jag är bara förkyld, överdrivet förkyld. Inge mer! Får väl komma med myskläder. Spelar ingen roll, vi ska bara vara inne! hihi.

Kvällen igår var GRYM! Det var Ida, Matilda(upphöjt i två) Amanda, Fanny och Conrelia! Vi hade det jätte mysigt hos Cornelia! Massa tjejsnack.. Och det var jätte trevligt! Ge mig mera tjejkvällar. Skulle inte banga på att ha det varje dag!

Här kommer bilder!


Taggad brud




fjortisbild...


Brudar


söta!


Söta!

VI hörs! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0