Jävlar

Oj hej, har helt glömt bort att jag har blogg.. Har varit helt seg sen jag kom hem. Satte på tv'n nörda där ett tag. Sen satte jag igång med engelskan som nu är klar! Känns riktigt skönt! Slippa plugga över helgen är underbart! Jag förstår mig inte på mitt mående(eller vad man ska säga) idag.. Ena sekunden mår jag prima, andra mår jag illa och kallsvettas. Nej, jag vet inte faktist hur jag mår! Men just denna min mår jag asbra!

Imorgon! Då ska jag minsann träffa bästis! Vi ska ses efter skolan, sen sover jag hos henne! Men vid tolv - halv ett ska jag vara hemma.  Då blir det lunch med några från Örebro! Sen får vi gäster på kvällen! Fullt uppppp. I like it! Hoppas ni mår bra! Vi hörs med tusen inlägg ikväll.


h4h4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0