If I could write you a song

HOME! Eller det har jag varit ett tag. Jag satte mig direkt och gjorde no läxa. Kändes som om det var lite viktigare än bloggen.. hihi! Skolan går före. Men tycker jag har hyffsat bra uppdatering iaf! Vad har ni gjort denna fina kväll? Har ni chillat? Skulle sitta fint. Men när jag väl sätter mig vid min underbara dator så kommer jag inte ifrån den tills mamma kommer och tjatar på mig och säger till mig att gå och lägga mig. Tiden går betydligt fortare vid datorn, är jag ensam om de?!

Nu ska jag checka garderoben om jag har något fint som jag kan sätta på mig imorgon. EGENTLIGEN, varför uppfan man kläder? När man lika gärna kan gå näck. Alltså, det skulle ju bli kallt. Men då slipper vi tjejer tillbringa en låååååång tid framför garderoben. Fashion.... Tänk vad kläder kan göra skillnad. Jag kan bli förbannad om jag tar på mig fel kläder, töntigt JA, men jag är tjej inte du! HIHI


Den älskade korridoren, kuratorn is the shieeet. Hänga där borde alla göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0