Helt död

Nu är jag hemma efter en super helg! Tänk att helgen redan är slut..!? Jag förstår inte hur det kan gå så snabbt.. Men nu är iaf helgen slut, eller snart och jag tycker den har varit super bra, fullspäckat schema och det gillas. Annars sitter man bara hemma och ruttnar! Hoppas eran helg har varit skitbra!

Igår hade jag och Sofia väldigt stressigt. Vi segade till typ ett. Sen kom vi på att vi skulle ner till centrum och köpa present till Veronica och eftersom centrum stänger vid tre eller inte ica men allt annat stänger vid tre så då blev vi lite smått stressade. Men vi kom dit och tittade lite sen så köpte fia bland annat slingpaket till håret. Så jag har slingat håret på soffis. Det visste ni redan! Det blev bra, men hade kunnat blivit lite ljusare bak över huvudet.

Sen blev vi klara och drog hem till mig för att käka sen drog vi direkt till hallen. Det var skitkul verkligen!! Massa lekar bland annat Maffia(?)  Det är skitkul, även om jag inte har fått in helt hur man ska göra. Gjorde bort mig sist vi gjorde de så.. Vi såg på Italien 10 filmen, när jag såg den så var det som om jag ville spola tillbaka tiden och åka med. Men morfars begravning var samma dag, så det hade inte gått ändå!

Vi somnade strax vid halv tre. Sen upp vid åtta. Det var väldigt jobbigt! Sen vid kvart i tio så körde vi igång med friståendet. Och det gick bra, väldigt seg i början men det gick över efter ett tag! Jag kom hem vid halv två? Nu har jag packat ut och chillar. Idag ska jag plugga häcken av mig. (Jag ska också försöka fixa sladden till mobilen så ni ska få lite nyare bilder snart, hehe)

Pusss


gympa iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0