GENOM BLÖT

Yes, äntligen hemma efter en lång dag. På morgonen var jag helt pisst off på allt. Hade inte gått över tydligen. Men sen så eh vafan ryck upp dig Vendela. Här går du och surar för ingenting, sa jag till mig själv, gick mycket bättre då! Vi hade iaf idrott sista, väldigt chilligt, då kan man kötta sönder! Så det gjorde jag och moppebellan! Vi sprang hela tiden, sen började de ASregna vilket var ganska skönt.. Sen när vi ska ta våra väskor så är min borta. Marcus Busck har en likadan väska som mig.. Och han hade tagit fel, vilket var jävligt irriterande..

Så vi fick ringa honom, och såklart så va han hemma. Vi fick åka på moppe från vibyspåret till fånäs i SPÖ regn. Det var så jävla kalllllt! Fast det var så jävla värt, klarar mig inte utan min väska. Sen så hämtade vi väska och åkte till moppebellan. Men hon bor inte så långt bort så det gick bra. Men fan va drygt ju.

Hoppas ni har haft en bra dag! Nu ska jag sätta igång med plugg.. Vi har no-läxförhör imorgon. SUCK! Sen är det träning vid halv 7, skönt att träna. Har inte tränat på en vecka.. Jävla förkylning. Och till sist.. Undra hur många gånger jag har skrivit ''jävlar/jävla'' Om ni har riktigt JÄVLA tråkigt kan ni ju räkna. HAHA!


saknade träning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0