Förlåt för allt!

Jag vill börja med att säga att jag har verkligen varit en ursäkta språket fitta. Jag har verkligen varit de. Och jag erkänner de! Förstår inte hur jag kunde bete mig så mot er, mot dom jag älskar så mycket! Jag vill inte inse att jag har varit så dum mot er. Förlåt för alla dumma kommentarer, förlåt för dissarna på sommarlovet, förlåt för jag är jag ibland. Åh, det har verkligen inte varit meningen att vi ska glida isär varandra, men det har känt så på sommarlovet. Bara för jag har dissat. Allt var mitt fel.

Jag vet att vi har pratat om det här. Men jag måste bara få säga det igen. Jag är så ledsen för allt! Och att ni änns bara glömmer de och går vidare, tack så hemskt mycket! Jag älskar verkigen er, och vänner håller ihop. Puss på er! ♥♥♥♥



Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0