Five for fighting

Nu är jag hemmmme! Det har varit super mysigt att spendera tid med dig vännen. Men nu är jag hemma. Vi väntar bara på ett samtal från dom som ska komma. Dom ska ringa och säga att dom är i Enköping. Då kör vi ner till lasse och tar en lunch ba. Och jag kommer inte blogga mer idag. Jag har gäster och vi träffar inte dom ofta. Känns lite dumt att sätta sig vid datorn då. Men jag kan ju alltid ta med datorn in på toaletten. Ingen vet om jag skiter eller inte. hähä, men ni får ha en bra dag! Så hörs vi förmodligen imorgon vid... 2-3? Pussss



Bess, du är saknad. Har inte trättat dig på åratal. Hoppas du läser det här! HAHAHA vad rolig jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0