Bumpy rideeeee

TJA COOLINGAR!

Dålig uppdatering idag, i know.. Och jag har ingen anledning. Nu är jag ÄRLIG! Jag orkade inte. Dagen idag har varit nice! Jag, Moppebellan, Johanna och Linnéa köttade på idrotten. Vi hade idrott som sista lektion och vi hade (vad heter det nu dåå.... Vet inte änns hur det stavas så vi skippar de, hoppas ni förstår!) och vi SPRANG hela tiden. Eller iaf väääldigt ofta! Och det var underbart efter! Sen drog jag och Bellan hem till henne. Vi skulle plugga, men vi lyssna bara på musik och garva! hIhI. Sen drog jag hem vid halv sex direkt hem och äta, sen träning. Nu trött chey som inte har duschat än. Är dags att ta tag i mitt liv just denna sekund. ALLT ÄR SEGT! Jag är trött. Ska sova, nej duscha först, sen slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggg för heeeeela slanten!

JUSTE! Jag har två tjejkvällar i helgen och det är jätte trevligt! Imorgon är det hos Cornelia med Matilda, Fanny, Amanda och Ida tror jag det var! Så det ska bli jätte trevligt! Sen på lördag är de @ Eves place. Med Shannon, Bellan och Annapanna! MYSIGT! Nej, nu måste jag verkligen kila.

SOV gåtåtåtåtåt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0