Belive me

Jevlar vad kallt det är ute....... Höll på att frysa ihjäl! Var nämligen ute på promenad med Jesper. Eller promenad och promenad. Jag följde han till träningen! Sen när jag skulle dra därifrån så var det en snubbe som stod bakom en buske. Jag fick råpanik. Trodde han skulle våldta mig. Men sen när jag hade gått förbi så titta han på mig och typ skratta. Han såg nog att jag var lite rädd.. haha!

Alldelles strax så ska jag skriva klart min reflektion på datorn. Ska vara inne imorgon. Så bäst jag sätter fart! Har ni haft en bra dag? Min har varit super. ELLER inte när jag fick målarfärg på jeansen. Jävlar vad lack jag blev. Och nu när jag vet att det inte kommer gå bort så dampar jag ännu mer..! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0