Angel

TJA BLOGGEN!

Trevligt att fika med girlsen! Det behövdes, var länge sen! Nu är jag hemma, har precis käkat middag. Åt nästan ingenting.. Är så jävla mätt efter den där satans chokladkakan.... Inte värt att äta den om jag blev så jävla mätt... heeehe! Hur mår ni då? Jag mår prima! Har massa energi.. Träning ikväll! Super! Glad chey här.

Idag har vi börjat pimpa vårat klassrum! Vi ska ha vaniljvitt på alla väggar förutom en där ska det bara brunt med carpe diem på. Med vitt då alltså. Tycker det kommer bli fint! Men alla våra geek killar ska klaga hela tiden. MEN ÅHHH JAG VILL JU HA POKEMON PÅ, VARFÖR FRÅGADE NI INTE OSS FÖR!!?!? Men matha F, vi gjorde ju de.. Nej, nu måste jag kila, har träning snart! Pussis


hahah juste, vi körde typ det här på skolan idag. Jag var grym! lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0