360 cpspark

Hej mina vänner!

Nu är jag hemma efter en lång bussresa. Tar alltid, eller alltid och alltid, väldigt ofta hagviksbussen. För alla er som undrar så är det drygt att sitta själv på bussen.. Typ två går på skörby bussen, a tre med mig då. Sen typ 100 in på hagviken. Dock så måste jag byta buss vid stationen.. Dagen då? Jo dagen har varit fine. Har varit på bra humör så det är skitbra! Vi hade idrott idag och vi skulle bara sätta upp tält. Sådär lagom värt att ta sig till viby för att sätta upp ett tält. Men jag ska inte klaga, åkte ju moppe! hihi. Syftade mest på er andra där.

Ja så har vi de underbara orden, 360 cpspark. Vad är de för något? Alla går runt och säger de.. Jag har liksom inte fått reda på de, skulle hemskt gärna vilja veta. Som vanligt så betyder det säkert inget, bara något alla går runt och säger.. Såhär kan det låta: haahhah! AA sen så ba.. Ramla han och rulla runt sen ställde han sig upp och ba gjorde 360 cpspark!!!! HAN BLEV SÅ ÄGD. Ursäka liksom..?


lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0