Wonderful life

Nu är jag hemma efter skolan. FAAAAN att det ska regna... Vi skulle ut och fota idag ju.. Surt, men Amanda och Linn köttar dom ska fota iaf. Inte så smart med tanke på att det regnar och är kallt ute. Dom kommer bli sjuka. Inte värt! Dagen idag har varit sjukt nice! Eller inte så skönt när jag kom till skolan och upptäckte att vi inte hade sovmorgon till nio bara utan till halv tio. Jag kunde gått upp åtta, vilket klockan var när jag kom till skolan!..

Mitt humör idag har varit lite upp och ner. Men glad har jag varit för det mesta! Men jag förstår inte.. Jag har alltid ont i huvudet? Jag vet att jag dricker lite, det tjatar mamma på hela tiden. Det jag inte fattar är att jag får alltid eller alltid eller alltid.. Oftast så har jag ont i käken först. Tandvärk? Nej det tycker jag inte. Nu fattar jag inte själv vad jag skrev. Men det är iaf drygt.. Kanske ska gå och knäcka ryggen? Det kan vara en orsak, smärta går alltid uppåt. Får se hur det blir med de!

Hoppas ni mår bra! Vi hörs senare! Pusssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0