Vi lever i en fest

Godmorgon! Jag har varit vaken ett tag nu men har inte orkat blogga än. Är helt sliten sen igår. Hela kroppen gör ont! Även om det gick som det gick igår så tycker jag att det har varit kul! Känslan att ställa sig i ledet och invänta musiken är en pirrig känsla. Ibland ett helvete när man är riktigt nervös. Men oftast så är det skitkul! Efter första varvet släpper allting, allt blir så jävla kul!!

Idag blir det en plugg dag. Jag måste plugga lite.. Sen ikväll blir det fristående träning. Har egentligen inte så stor lust till de, inte min hals heller. Men antar att jag måste ställa upp eftersom det är åtta som måste komma. Hoppas ni får en skön söndag. Puss!



värme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0