Världens bästa!

Godmorgon! Nu har jag vaknat efter den galna dagen och natten! Herregud vilken rolig lördag jag har haft! Mötte upp Ida och Matilda vid tåget halv 2 sen tog vi tåget in till staden. Direkt när vi kom dit så sprang vi in i massor av butiker. Ida var tvungen att köpa klänning tills bröllopet. Och det hittade vi, en svart! Så jävla snyggg! Sen köpte hon ett par grymma brallor som ska hem i min garderob snarast. Annars vet jag inte hur jag tar mig till..... heheh. Sen när vi var färdiga med butikerna så letade vi länge efter en bra resturang. Men tills sist blev det Jensen! Det var riktigt mysigt där!

Vi satt väldigt länge och bara hade det mysigt där, sen så tog vi tunnelbanan till centralen. Sen efter ett tag var vi hemma i Bålsta! När vi var vid stationen så stod Felix och Eric och väntade på oss. Sen tog vi bussen hem till mig och hade det jätte trevligt. En galen natt blev de och måste göras om! Tack för allt igår!






Observera att jag har en vinter jacka och inte matilda!









Tack för kvällllen sötisar! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0