Varför bara vissa stunder?

Tjena dissade-bloggen! Idag har varit en skitbra dag! (som vanligt då dom senaste dagarna) Inget speciellt har hänt men allt har rullat på som det ska. Efter skolan så tog jag bussen hem sen satte jag mig direkt med vårat hemprov... Tror det gick bra! Höll iaf på med den i två timmar typ.. Men jag hann klart med den tills klockan var sex och min träning började halv sju. Lite smått stressad.. Men ni ska veta att träningen gick sjukt bra mot slutet då man är som tröttast. Innan så garvade jag hela tiden, blev lam i kroppen och kunde inte köra. Men sen taggade jag till och körde satan! Nu känner jag att jag presterat(?) skitbra! Nu kan jag lägga mig i sängen nöjd! Hoppas ni har haft en bra dag och att ni mår bra! Ska strax hgå och lägga mig! Vi hörs imorgon! FREDAG! MITT LIV KAN INTE BLI BÄTTRE!!!!!!


Imorgon blir det att hänga med dessa bruttor! Hur underbart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0