She will be loved

Tjenamittbena! Nu är jag stolt över mig själv! Jag har städat HELA mitt rum. Det händer inte ofta, brukar bara plocka undan lite då och då. Men idag var det extremt! Skönt att jag är klar nu då. Men väntar fortfarande på att jag ska bli helt färdig med rummet. Sitter liksom bara och väntar på rätt tillfälle.. Har ju massa tid på lovet, men vet ni vad? Jag orkar inte stå i mitt rum och hålla på när det är lov, det är då man ska passa på och ha fritid, träffa massa vänner, till och med nya! Vore ju superkul!

Hur ser eran lördag ut? Ska ni träffa era coola vänner eller bara chilla hemma? Chilla hemma skulle ju inte jag göra, tihihih! Nej, nu måste jag sminka mig.. Har inte hunnit de.. Har inte plattat håret eller någonting. Vi har redan gäster. Illa va???


ÄLSKADE STAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0