SÅ JÄVLA KALLT UTE!

Nu är jag och Emilie hemma efter en lång och skitkall kväll! Men det har varit trevligt! Pappa körde oss till kraftleden sen gick vi ner till vivo där mötte vi Assar, Viktor, Marcus och Calle! Sen drog vi till en lekpark. Trodde jag skulle dö. Det var så jävla kallt ute! För kallt, mina lår är döda. Där hängde vi ett tag, men sen blev det överdrivet kallt så vi gick hem till Viktor. Vi satte på Ice Age 3, den var skitrolig! haha! Slocknade där någonstans. Sen vaknar man av att Emilie ba: VENDELA!!! Nu ska vi gå hem! Då ville jag skjuta mig själv. Låg så skönt under täcket i soffan. Sen ska man ut och gå. Nej det kändes inte så kul då..

Vi gick i ungefär en timme. Men nu är vi hemma och vi lever. Lyssnar på musik och tar det lungt! Nu ska vi hämta något att smaska på! Ta hand om er!




OBS!!!!   Såhär ligger det till... Emilie skulle ta ett ego pic så kommer jag där med min fina plast mugg och förstörde.
Men det blev ganska komiskt eftersom det ser ut som hon skålar på bilden! haha!



CARLO


snea grabbar

TJARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0