Not even once

Seg söndag! Har bara städat sen igår.. Plus att jag har fixat undan lite onödiga papper som bara ligger och ruttnar på skrivbordet. Så nu är det fritt från papper, och det är skönt! Fått lite gjort iaf. Har tänkt att öppna mina böcker och plugga lite. Men det känns så jobbigt.. Istället så kommer Emelie och hälsar på! Det var tusen år sedan och det är dags att ta tag i problemet. Hon har inte änns sätt mitt nya hus. Det är helt crazy... Men idag bryter vi de!

Så vi åker tillsammans till hallen. Hon har med sig sin kamera så ni kommer få bilder, så håller vi tummarna för att det går jävligt bra idag! Behöver ha en medalj hängandes runt min hals! Skulle sitta så fiiiint! hihi


såhär känner jag nu, fan för höst när det är piss kallt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0