Nice kväll igår

Godmorgon på er kära bloggläsare! Har ni sovit gott? Jag har sovit underbart skönt! Tjocka släkten och vännerna gick sent igår. Dom sista gick 2 tror jag? Jag hade redan slumrat till i soffan så jag gick upp sa hejdå, gick och la mig direkt. Herregud vad trött jag var då! Eller nu blev det helt freeezzeee i mitt huvud. Sa jag hejdå? hm.. Till dom första men har ingen aning till dom som var kvar sist. Herregud! jaja, kvällen var iaf grymt rolig! Länge sedan jag träffade Elin och Denise. Lite synd faktist! Men vi hade skitkul! Hoppas eran kväll blev lyckad också!

Idag är det söndag och tänkte säga den sämsta dagen på veckan. Men sen kom jag på att det är lov så den är inte så dålig iaf. Idag ska vi förmodligen till Faster Anna! (tant anna som hon hatar när jag kallar henne..) Inte riktigt säkert men kanske. Sen halv fem är det träning till sju. Så efter träningen vill jag hänga med någon! CALL ME PLEASE? Frukosten väntar på mig, tjaråååååå


Underbar låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0