Livet är underbart!

Hej, nu har jag äntligen tid till att blogga! Min helg har varit så jävla bra! I fredags så var jag med Cornelia efter skolan sen kom Amanda vid middags tid. Och vi hade det skitroligt! Fixade middag tillsammans, sen drog vi till Fredrik. Min coola granne och hängde där lite. Det var riktigt trevligt. Massa garv där med! Efter vi hade varit hos honom så drog vi vidare hem till mig. Där blev det vilda lekar och sedan sängen när dom underbara flickorna hade gått.

Sen blev det lördag så jävla fort! Då drog jag, Mamma, Tobias, Farmor och Anna till stinsen för att shoppa! Det var jätte trevligt. Länge sen man såg kusinen. Eller? haha! När jag kom hem så smsade Matilda mig och undrade om vi kunde hitta på något och självklart kunde vi de. Hon kom hem till mig och för första gången så fick hon se huset. Hon tyckte det var ballt! hihi.. Vi gick ut och promenerade i mörkret, sen blev det för kallt så vi gick till hennes syster. Där hängde vi ett tag. Sen smsade vi Cornelia och kollade vad hon hade för sig. Hela tjocka släkten var hos henne... Men vi fick komma sen.

När vi var hos Cornelia så spelade vi buzz med hennes kusiner! Det var skitkul, men vart har min talang tagit vägen!? Jag var skitgrym förut. Men inte nu... haha! Efter de så gick vi till Christoffer och tittade på Karate kid. Grym film! Sen trallade jag och Cornelia hem vid ett, åt kakor, lekte med elden, drack hallonsoda. Sen blev vi trötta la oss i sängen och somnade ganska snabbt! Vaknade vid elva imorse och segade typ i två timmar.. Men sen blev det fart hem och plugga... Så mitt huvud har druknat i läxor idag. Men lika bra att få det gjort.

Sen blev det träning, och det gick super! Var på glatt humör och köttade på friståendet. Känner att jag börjar få till det nu och det är jävligt positivt. Målet är att få vara med och tävla i det!! Nu är jag rätt så död efter denna underbara helg! Har haft så otroligt roligt! Har lärt känna Cornelia super bra! Hon är så söt och underbar! Puss på henne! Nu ska jag duscha, vi hörs! Pusss

(Känner att det blev ett jävla långt inlägg, men matha F. Helgen är värd att berätta!!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0