körd i skallen är jag

Tjena, jag kom hem vid tolv idag! Jag hade ont i magen och var väldigt trött. Så jag kände, varför ta ut energin på inget? Så jag drog hem och la mig i soffan. Slocknade till vid ett vaknade halv fyra. Kan säga att det behövdes.. När jag vaknade kände jag mig inte så pigg, mådde lite illa och var yr. Men det är över nu! Idag ska jag plugga om jag inte gör det idag. Tänker jag stanna inne hela helgen och plugga. Eller nej det kommer jag inte. Men om jag inte försöker idag så blir jag jävligt besviken på mig själv!

Hur har eran dag varit? Ni har mår bättre än mig va? jadå! Ni mår säkert prima, lite höstförkyld är ju alla så det är inget. Vi hörs lite senare! Pusss


hemskt att det har snöat ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0